Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Gry i zabawki
(6)
Książki
(3)
Proza
(3)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Zawoja
(6)
Wypożyczalnia Filii Skawica
(3)
Autor
Borowski Mateusz
(3)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Garber Stephanie
(2)
Bauza Antoine
(1)
Coimbra António Manuel Correia
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Cywińska Anna
(1)
Elias Skaff
(1)
Garber Stephanie Autor
(1)
Garber Stephanie. Caraval
(1)
Garfield Richard
(1)
Gotthold Maximilian
(1)
Hebinger Etienne
(1)
Hegen Marvin
(1)
Kudahl Christian
(1)
Maliński Szymon
(1)
Martynets Denis
(1)
Matusik Krzysztof
(1)
Orzechowski Adrian
(1)
studio Kukuryku
(1)
Łączyński Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Młodzież
(8)
14-17 lat
(4)
9-13 lat
(3)
Dorośli
(3)
6-8 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Dziewczęta
(3)
Gry strategiczne
(2)
Ojcowie i córki
(2)
Budownictwo
(1)
Historia starożytna
(1)
Muzea
(1)
Podejrzany
(1)
Portret pamięciowy
(1)
Potwory
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Relacja romantyczna
(1)
Siostry
(1)
Starożytność
(1)
Twarz
(1)
Uprowadzenie
(1)
Zarządzanie
(1)
Złodzieje
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Gatunek
Gry strategiczne
(7)
Gry planszowe
(6)
Fantastyka
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Powieść
(2)
Fantasy
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry w karty
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
9 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / autor Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Bruksela: Repos Production, 2010. - Pudełko (7 plansz Cudów, 148 kart, 48 żetonów konfliktów, 78 monet, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań) : tektura, papier, kolor ; w pudełku 29x29x8 cm + instrukcja (8 stron. : ilustracje ; 28 cm).
Gra dla 3-7 graczy
Czas rozgrywki: 30 min.
Czas gry: 30 minut
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego! Zadbaj o rozwój militarny, naukowy, kulturowy i ekonomiczny swojej cywilizacji. Czy cud, który wzniesiesz, okryje Cię nieprzemijającą chwałą? Dynamiczna, pozbawiona przestojów rozgrywka i świetny balans bez względu na liczbę graczy to gwarancja udanej zabawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Architekci 7 Cudów Świata / Antoine Bauza ; ilustracje Etienne Hebinger. - Bruksela ; Gdańsk : Repos Production, Wydawnictwo Rebel ; copyright 2021. - 1 gra (235 kart o 8 różnych rewersach, 7 pięcioczęściowych Cudów, 7 stojaczków na karty, 8 pojemników na komponenty, 15 żetonów Postępu, 6 znaczników Konfliktów, 28 żetonów Zwycięstwa, 1 znacznik Kota wraz z podstawką) : ilustracje ; w pudełku o wymiarach 23 x 30 x 9 cm. + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 28,5 cm).
Czas gry: ok. 25 minut.
Ponad 30 nagród na całym świecie. Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują siedem kart z konkretnej talii. Wybierają jedną z kart, a pozostałe przekazują sąsiednim graczom. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Każdy z graczy wybiera następną kartę z talii którą wcześniej przekazali i proces zaczyna się od nowa, dopóki każdy z graczy nie odkryje po sześć kart z danego wieku. Po upływie trzech wieków gra się kończy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
Caraval / Stephanie Garber ; przełożył Mateusz Borowski. - Wydanie I w tej edycji. - Kraków : Poradnia K, copyright 2022. - 364, [3] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Caraval / Stephanie Garber ; 1)
Tytuł oryginału: Caraval.
Na okładce: Pamiętaj to tylko gra... .
Scarlett nie opuściła dotąd wyspy, na której mieszka z ukochaną siostrą Tellą i okrutnym ojcem. Zaaranżował on dla Scarlett małżeństwo, przez które może nie ziścić się jej wielkie marzenie, by obejrzeć Caraval, niezwykłe przedstawienie z udziałem publiczności, wystawiane raz w roku w odległej krainie. Niespodziewanie Scarlett otrzymuje długo wyczekiwane zaproszenie. Z pomocą tajemniczego żeglarza Tella zabiera siostrę na przedstawienie. Jednak gdy tylko przybywają na miejsce gry organizowanej przez genialnego Mistrza Legendę, Tella znika. Czy Scarlett znajdzie siostrę, zagra w Caravalu i spełni marzenia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filii Skawica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Caraval. T. II, Legenda / Stephanie Garber ; przełożył Mateusz Borowski. - Wydanie I. - Warszawa : Poradnia K, 2022. - 387, [5] stron ; 21 cm.
Tytuł oryginalny : "Legendary", 2018
Zrealizowano ze środków finansowych Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Serce do ocalenia. Dług do spłacenia. Gra do wygrania Znakomita, druga część Caravalu, który stał się światowym bestsellerem, uwielbianym przez YA także w Polsce. Nieokiełznana wyobraźnia Stephanie Garber po raz kolejny zabiera nas w hipnotyzujący, nieprzewidywalny i groźny świat Caravalu. Tak się rodzi LEGENDA. W końcu jest także i w Polsce! Sequel błyskotliwej opowieści, na który czekali czytelnicy. I było warto – jak piszą recenzenci: „Już wiemy, że ta książka będzie legendarna. Sami zobaczycie”. Zapraszamy do gry! Po tym, jak pochłonął ją magiczny świat Caravalu, Donatelli Dragnie wreszcie udało się uciec od ojca i ocalić siostrę, Scarlett, od zaaranżowanego małżeństwa, skazanego na porażkę. Dziewczęta powinny świętować, jednak Tella jeszcze nie zyskała wolności. W desperacji dobiła targu z tajemniczym przestępcą, któremu winna jest coś, czego nikt jeszcze nie zdobył: prawdziwe imię Legendy, Mistrza Caravalu. Szansę na odkrycie jego prawdziwej tożsamości ma tylko ten, kto zwycięży w legendarnej grze. Tella po raz kolejny staje w szranki, podążając ścieżką, która prowadzi ją ku następcy tronu o morderczych skłonnościach, nieszczęśliwej miłości i sieci tajemnic, dotyczących między innymi… jej siostry. Udział w Caravalu zawsze wymagał odwagi, sprytu i poświęceń. Teraz przed Tellą stoi jeszcze większe wyzwanie. Jeżeli nie dotrzyma umowy i nie dostarczy imienia Legendy, straci wszystko, co drogie jej sercu, a może nawet i własne życie. Jeśli jednak wygra, Legenda i Caraval zostaną zniszczeni na zawsze. Witajcie na Caravalu… GRA SIĘ JUŻ ZACZĘŁA! [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filii Skawica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Caraval. T.III, Finał / Stephanie Garber ; przełożył Mateusz Borowski. - Wydanie I. - Warszawa : Poradnia K, copyright 2022. - 406, [2] strony ; 21 cm.
(Caraval / Stephanie Garber ; 3)
Minęły dwa miesiące, od kiedy Mojrów uwolniono z kart, Legenda zagarnął dla siebie tron, a Tella odkryła, że chłopiec, w którym się zakochała, tak naprawdę nie istnieje. Teraz musi zdecydować, czy zaufa Legendzie, czy dawnemu wrogowi. Po odkryciu sekretu, który postawił jej życie na głowie, Scarlett będzie musiała dokonać niemożliwego. Legenda stanie zaś przed wyborem, który na zawsze go zmieni. Caraval się skończył, ale rozpoczęła się bodaj najtrudniejsza z wszystkich rozgrywek, w której stawką są ludzkie losy, imperia i serca. Tym razem nie ma widowni, tylko ci, którzy zwyciężą, i ci, którzy stracą wszystko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filii Skawica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.IV (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Detektyw Lupka : portret pamięciowy / ilustracje: Anna Cywińska ; pomysł i zasady gry: Krzystzof Matusik ; grafika: studio Kukuryku. - Częstochowa : Kukuryku Julia Pogorzelska, [2019]. - 1 pudełko (48 tafelków, 48 żetonów) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 22x25x5 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
Detektywistyczna gra logiczna.
Liczba graczy: 2-4.
Gra w dwóch wariantach.
Detektyw lupka to gra, która wywołuje wiele emocji zarówno wśród starszych jak i młodszych graczy. Gra rozwija umiejętność dedukcji oraz logicznego myślenia. Detektyw Lupka ma przed sobą trudną sprawę, w której potrzebuje pomocy. Waszym zadaniem jest wcielenie się w śledczych, aby odnaleźć złodzieja, który wykradł w nocy cenne eksponaty z muzeum. Za pomocą portretów pamięciowych z podobiznami podejrzanych, należy przyporządkować jak najwięcej cech z posiadanych rysopisów do sprawcy kradzieży. Zadanie nie jest proste, gdyż każdy z Was próbuje dowieść winy swojego podejrzanego, utrudniając pracę pozostałym. Zwycięży ten śledczy, któremu uda się przyporządkować jak najwięcej cech do złoczyńcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mind Bug / Christian Kudahl, Marvin Hegen, Richard Garfield, Skaff Elias ; ilustracje Denis Martynets ; opracowanie graficzne Maximilian Gotthold. - Gliwice : Portal Games, 2023. - 1 pudełko (48 kart stworów, 2 liczniki życia, 4 karty Mindbugów) : ilustracje ; w pudełku 4x13x18 cm + instrukcja (24 strony : ilustracje ; 17 cm)..
Czas gry: 15-25 minut.
Mindbug łączy w sobie przystępność i prostotę zasad ze strategiczną głębią rozbudowanej gry karcianej. Rezultatem jest oparta na umiejętnościach karciana gra pojedynkowa - powiew świeżości, który zmieni twoje spojrzenie na tego typu gry. Mimo, że Mindbug jest niezwykle łatwy do opanowania, bez końca będzie Cię zaskakiwać nowymi wyzwaniami i kombinacjami. Unikatowa mechanika przejmowania kart pozwala kontrolować stwory przeciwnika i prowadzi do podejmowania nieszablonowych decyzji, które nawet od weteranów gier karcianych wymagają dostosowania stylu gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : gra, w której inwestujesz w nieruchomości. - Warszawa : Hasbro Poland, copyright 2013. - 1 pudełko (plansza, 8 pionków, 28 kart tytułu własności, 16 kart szansa, 16 kart kasa społeczna, 32 domy, 12 hoteli, 2 kostki do gry, 1 szybką kostkę, zestaw banknotów - 212 sztuk) :ilustracje kolorowe ;26 x 41 cm. + instrukcja
Na opakowaniu daty copyright 1935, 2013.
Klasyczna wersja Monopoly w nowym wydaniu! Dodatkowa szybka kostka do zadań specjalnych! Dzięki niej przyspieszysz grę i dodasz nowe zasady. A więc na co czekasz? Przecież czas to pieniądz! Klasyczna gra opierająca swoje działanie na handlu nieruchomościami. Daje graczom możliwość obracania wielkimi pieniędzmi i szybkiego wzbogacenia się. Rozpoczynając od pola Start należy okrążyć planszę, kupując i sprzedając nieruchomości, budując domy i hotele. Za wejście na nieruchomości innych graczy płaci się czynsz. Sukces zależy od trafnych spekulacji, udanych inwestycji i mądrze przeprowadzonych transakcji. Monopoly to gra, której chyba nikomu nie trzeba przedstawiać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Paranormalni Detektywi / autor Marcin Łączyński, Szymon Maliński, Adrian Orzechowski. - Kraków : Lucky Duck Games, 2020. - 1 pudełko (1 plansza główna, 35 kart interakcji, 17 kart tarota, 3 karty interakcji Ducha, 28 kart historii, 5 zasłonek Dektektywów, 5 arkuszy Detektywów, 1 arkusz Ducha, 1 pergamin, 6 markerów, 2 sznury Wisielca, 5 wskaźników rozmów, 10 wskaźników obrażeń, 3 wskaźniki Duchomierza) ; 30x29x5 cm. + instrukcja.
Czas gry: 45 minut
Paranormalni detektywi to gra imprezowa z elementami dedukcji. Jeden z graczy odgrywa rolę ducha niedawno zmarłej osoby, podczas gdy pozostali gracze wcielają się w paranormalnych detektywów, którzy starają się odkryć, w jaki sposób ofiara zmarła. Używając swych zdolności medium, detektywi będą komunikować się z duchem, zadając pytania dotyczące szczegółów zbrodni. Duch odpowiada na różne dostępne dla zjawy sposoby, między innymi układając sznury wisielca, zagrywając karty tarota, układając na tabliczce słowne zagadki czy też kierując ręką rysującego detektywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej