Gry i zabawy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(14)
Forma i typ
Gry i zabawki
(12)
Książki
(2)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Zawoja
(14)
Autor
Andreani Jean-Francois
(2)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Benedetti Toussaint
(2)
Blanchot Denis
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Gille-Naves Guillaume
(2)
Minor Marcin
(2)
Polouchine Igor (1969- )
(2)
Denton Terry (1950-)
(1)
Griffiths Andy
(1)
Griffiths Andy (1961- )
(1)
Griffiths Andy. Domek na drzewie
(1)
Hebinger Etienne
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Mazan Maciejka
(1)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(1)
Szymanowicz Maciej
(1)
Vogt Rolf (1967- )
(1)
Wachowiak Joanna
(1)
Wagner Sophia
(1)
Zalewska Teresa (ilustrator)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(13)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(8)
9-13 lat
(5)
Młodzież
(5)
6-8 lat
(4)
Dorośli
(3)
14-17 lat
(2)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura australijska
(1)
Temat
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Sen
(2)
Budownictwo
(1)
Czarodzieje
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Magia
(1)
Potwory
(1)
Przedmioty magiczne
(1)
Przyjaźń
(1)
Starożytność
(1)
Zwierzęta
(1)
Gatunek
Powieść
(1944)
Powieść obyczajowa
(1834)
Powieść polska
(1223)
Opowiadania i nowele
(863)
Powieść amerykańska
(661)
Gry i zabawy
(-)
Kryminał
(590)
Romans
(511)
Thriller
(413)
Powieść historyczna
(394)
Powieść angielska
(333)
Komiks
(318)
Fantastyka
(305)
Poradnik
(298)
Opowiadanie polskie
(288)
Wydawnictwa popularne
(249)
Opracowanie
(245)
Publikacja bogato ilustrowana
(245)
Fantasy
(240)
Literatura polska
(234)
Literatura dziecięca polska
(218)
Biografia
(210)
Powieść młodzieżowa polska
(209)
Powieść przygodowa
(204)
Saga rodzinna
(202)
Poezja polska
(197)
Opowiadanie dziecięce polskie
(181)
Powieść erotyczna
(174)
Pamiętniki i wspomnienia
(165)
Pamiętniki polskie
(165)
Reportaż
(156)
Broszura
(150)
Powieść psychologiczna
(142)
Literatura młodzieżowa polska
(125)
Powieść kryminalna
(124)
Książka obrazkowa
(123)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(123)
Sensacja
(114)
Powieść francuska
(108)
Biografie
(97)
Powieść obyczajowa polska
(94)
Manga
(91)
Książki dla małych dzieci
(90)
Wiersze
(90)
Materiały pomocnicze dla szkół
(88)
Publicystyka polska
(88)
Powieść biograficzna
(83)
Publikacje dla dzieci
(82)
Powieść niemiecka
(81)
Wydawnictwa dla dzieci
(77)
Gry planszowe
(76)
Literatura amerykańska
(76)
Przewodnik turystyczny
(76)
Powieść młodzieżowa angielska
(75)
Powieść dziecięca polska
(73)
Książki dla najmłodszych
(71)
Poezja dziecięca polska
(69)
Dramat polski
(68)
Komiksy
(68)
Encyklopedie
(66)
Antologia
(64)
Gry i zabawy umysłowe
(61)
Powieść sensacyjna
(61)
Poradniki
(60)
Publicystyka
(59)
Bajki i baśnie
(55)
Wywiad dziennikarski
(51)
Literatura angielska
(49)
Powieść rosyjska
(49)
Antologie
(48)
Literatura podróżnicza polska
(47)
Encyklopedia
(45)
Opowiadania i nowele przygodowe
(45)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(44)
Dokumenty dźwiękowe
(43)
Horror
(41)
Powieść szwedzka
(41)
Relacja z podróży
(41)
Reportaż polski
(40)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(39)
Przewodniki turystyczne
(38)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(37)
Esej
(36)
Opowiadanie obyczajowe polskie
(36)
Powieść dziecięca angielska
(35)
Romans historyczny
(35)
Literatura dziecięca
(34)
Przepisy kulinarne
(33)
Audiobook
(32)
Literatura młodzieżowa angielska
(32)
Książka zabawka
(31)
Powieść norweska
(31)
Opowiadanie dziecięce
(30)
Podręczniki akademickie
(29)
Literatura dziecięca angielska
(28)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(28)
Rozważania i rozmyślania religijne
(28)
Science fiction
(28)
Opowiadanie angielskie
(27)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(27)
Podręczniki
(27)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(8)
14 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Architekci 7 Cudów Świata / Antoine Bauza ; ilustracje Etienne Hebinger. - Bruksela ; Gdańsk : Repos Production, Wydawnictwo Rebel ; copyright 2021. - 1 gra (235 kart o 8 różnych rewersach, 7 pięcioczęściowych Cudów, 7 stojaczków na karty, 8 pojemników na komponenty, 15 żetonów Postępu, 6 znaczników Konfliktów, 28 żetonów Zwycięstwa, 1 znacznik Kota wraz z podstawką) : ilustracje ; w pudełku o wymiarach 23 x 30 x 9 cm. + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 28,5 cm).
Czas gry: ok. 25 minut.
Ponad 30 nagród na całym świecie. Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują siedem kart z konkretnej talii. Wybierają jedną z kart, a pozostałe przekazują sąsiednim graczom. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Każdy z graczy wybiera następną kartę z talii którą wcześniej przekazali i proces zaczyna się od nowa, dopóki każdy z graczy nie odkryje po sześć kart z danego wieku. Po upływie trzech wieków gra się kończy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy / autor Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2009. - 1 pudełko (20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 2 żetony łowców doskonałych, 3 częście potwora Zębogona, szafa) : ilustracje ; 19x19x4 cm. + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Czas gry 10 min.
Nie możesz zasnąć? Potwory czają się pod łóżkiem? Wykaż się doskonałą pamięcią i pogoń je wszystkie do szafy! Zagraj sam, z przyjaciółmi, bądź zwołaj domowników i wspólnie pokonajcie nocne straszydła! "Potwory do Szafy" zalecane są na dobranoc nawet dla najmłodszych graczy (proste zasady sprawiają, że już 3-letnie dzieci wiedzą gdzie jest miejsce nocnych koszmarów."Potwory do Szafy" to krótka gra dla 1 do 6 osób z wariantami kooperacji lub rywalizacji. By rozpocząć, pudełko-szafę wraz z trzyczęściowe ciało Zębogona (tą samą stroną), umieszczamy gdzieś na boczku. Na środku kładziemy potasowaną talię kart Śpiących Dzieci, a żetony zabawek rozkładamy wokół stosu kart rewersami do góry. Wierzchnią kartę Śpiących Dzieci dociągamy i odwracamy na drugą stronę. Kryje się na niej potwór, który w lewym dolnym rogu ma narysowany symbol zabawki- tego przedmiotu będziemy potrzebować by odesłać go do szafy. Gracz w swojej turze odkrywa jeden z żetonów zabawek, porównuje z kartą potwora i jeśli są to te same symbole potwór zostaje odesłany do pudełka-szafy. Jeśli nie, należy przewrócić jedną część Zębogona na drugą stronę i próbę podejmuje kolejny uczestnik. Niezależnie od tego czy potwora udało się odesłać czy nie, żeton zabawki ląduje z powrotem zakryty na swoim miejscu. Zapamiętaj jego położenie, może się przydać następnym razem! Gdy cały Zębogon przewrócony zostanie na drugą stronę (po trzeciej rundzie), należy odkryć kolejnego potwora. Gracze wygrywają grę, gdy wszystkie nocne koszmary wylądują w pudełku.Świetna zabawa dla całej rodziny! Piękne wykonane ilustracje, niespotykany pomysł z pudełkiem-szafą i proste zasady zapewniają miłe, wspólnie spędzone chwile nie tylko w wieczornych porach czy bezsennych nocach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Czas gry: 15 min.
W grze Dobble Pixar na 2 dowolnych kartach zawsze znajduje się tylko 1 wspólny symbol. Znajdź go, zanim zrobią to inni! 30 kart, 5 szybkich gier imprezowych dla od 2 do 8 graczy w wieku od 6 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Czas gry: 15 min.
W grze Dobble Zwierzaki na 2 dowolnych kartach zawsze znajduje się tylko 1 wspólny symbol. Znajdź go, zanim zrobią to inni! 55 kart, 5 szybkich gier imprezowych dla od 2 do 8 graczy w wieku od 6 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Domek na drzewie / Andy Griffiths ; 9)
Stanowi 9 tom cyklu, tom 1.: 13-piętrowy domek na drzewie, tom 8.: 104-piętrowy domek na drzewie.
Dziewiąty tom najśmieszniejszej serii od czasów „Dziennika cwaniaczka”! Andy i Terry mieszkają w stusiedemnastopiętrowym domku na drzewie (mieli stuczteropiętrowy, ale się rozbudowali). A ten domek jest najfajniejszy na świecie! Znajdziecie tu między innymi: treserów krzeseł, wszystko zakrywające majtki dinozaura, budkę fotograficzną dla mistrzów drugiego planu, arenę bojowych gigarobotów, Kanał Zżerański oraz piętro Zjedz, Ile Możesz (Tak, Meble Też). No, na co czekacie? Właźcie! [nk.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dla młodzieży (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pędzące żółwie : wyścig do sałaty / autor: Reiner Knizia ; ilustracje: Rolf Vogt. - Warszawa : Egmont, 2022. - 1 pudełko (plansza, 5 figurek żółwi, 52 karty, 5 płytek z żółwiami) : karton, papier, drewno, kolor ; w pudełku 19x19x5 cm. + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 19 cm)..
Czas gry: 20 minut.
Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć... Doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A "pędzące" żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawi nie jednego dorosłego. Pokochasz tę grę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sen / ilustracje: Marcin Minor. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", 2017. - 1 pudełko (54 karty krain ze snu, notes, ołówek) : karton, kolor ; w pudełku 19x14x4 cm instrukcja (10 stron : ilustracje kolorowe ; 18 cm).
Czas gry: 20 min.
Stwórz własny sen! Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków. Proste zasady gry! • Gracze tworzą sny składające się z 4 krain (kart). Gracze nie wiedzą, jakie krainy znajdują się w snach rywali. • W niektórych krainach znajduje się więcej kruków, w innych mniej. Celem gry jest posiadanie najmniejszej liczby kruków w swoim śnie. • Podczas gry gracze wymieniają swoje krainy, podglądają sny rywali, wrzucają do ich snów mroczne krainy oraz starają się przejmować te z niewielką liczbą kruków. • Jeśli ktoś uważa, że w jego śnie znajduje się najmniej kruków, krzyczy: „Pobudka!” i runda się kończy. Gracze ujawniają swoje sny, liczą kruki i zapisują wyniki. Następnie rozgrywają kolejną rundę. Gra się kończy, gdy któryś gracz zbierze 100 kruków. Zwycięzcą zostaje osoba, która w sumie zgromadzi najmniej kruków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ubongo 3D : trójwymiarowe szaleństwo / Grzegorz Rejchtman ; ilustracje Bernd Wagenfeld, Karl Homes, Nicolas Neubauer. - Warszawa : Egmont Polska, 2023. - 1 pudełko (72 plansze (z 671 różnymi zadaniami), 32 klocki (po 8 na gracza), 1 kostka, 1 klepsydra, 1 woreczek, 1 tor rund, 10 rubinów, 19 szafirów, 19 bursztynów, 10 szmaragdów) : ilustracje ; w pudełku 29,5 x 29,5 x 7 cm. + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 28 cm).
Czas gry: 25 min
Ubongo 3D to idealna gra rodzinna - jest szybka i ma bardzo proste zasady. Cztery poziomy trudności umożliwiają dopasowanie gry do wieku i doświadczenia graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ala Baba : kosmiczne zadania / Joanna Wachowiak ; rysunki Teresa Zalewska Hoya. - Warszawa : Bis, [2017]. - 47 stron : ilustracje ; 30 cm.
Na książce także pseudonim ilustratora: Hoya.
Rok wydania według strony internetowej wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sowy / Sophia Wagner; ilustracje: Marcin Minor. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, 2023. - 1 pudełko (60 kart krain snów, 10 kart specjalnych (4 x królik, 3 x kot, 3 x kruk) : karton, kolor ; w pudełku 19x14x4 cm. +instrukcja (12 stron : ilustracje ; 18 cm).
Czas gry: 20 min.
"Udaj się w podróż po baśniowych krainach! Gracze odwiedzają krainy pełne sów. Każdy chce, aby jego podróż trwała jak najdłużej i aby zakończyła się w krainie z dużą liczbą sów. Po drodze gracze spotkają koty, kruki i króliki. Zwierzęta te mogą im pomóc w podróży… lub bardzo ją utrudnić! Piękne ilustracje na kartach przedstawiają niezwykłe sowie krainy. Niektóre sowy przybierają zaskakujące formy i trzeba wytężyć wzrok, aby je dostrzec. [Nasza Księgarnia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Backgammon : classic collection. - Warszawa : Most Wanted, [2020]. - 1 pudełko (1 plansza, 30 pionków, 2 kostki, 1 kostka specjalna) : drewno, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Czas gry: 10+ min.
Zarówno strategia jak i szczęście są istotnymi elementami tej klasycznej gry planszowej. Każdy z graczy dysponuje 15 pionkami, które przesuwa po planszy, składającej się z 24 pól (trójkątów), zgodnie z liczbą oczek wyrzuconych na dwóch kostkach. Celem gry jest zdjęcie wszystkich swoich pionków z planszy. Nasze najnowsze wydanie tej gry jest, w swoim wykonaniu, zarówno trwałe jak i eleganckie. Dzięki temu gra będzie przyciągała wzrok i niezawodnie służyła przez długi czas. źródło opisu: nota wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bierki : gra zręcznościowa. - Częstochowa : Adamigo, [2021]. - 1 pudełko (2 trójzęby, 3 harpuny, 3 wiosła 3 bosaki, 24 oszczepy) ; plastik, kolor ; w pudełku 2x18x5 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zasady gry na pudełku.
Bierki rozsypuje się na stole, następnie rozpoczyna się pojedyncze zbieranie przez poszczególnych graczy tak, by zdobyć jak najwyższą ilość punktów. Gracz traci kolejkę, gdy podczas wyciągania drgnie choćby jedna z pozostałych na stole bierek. Gra uczy cierpliwości i panowania nad ciałem oraz skupienia na wykonywanej czynności. Bierki to wspaniała gra towarzyska przeznaczona dla dowolnej liczby osób. źródło opisu: www.azymut.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : korytarze Hogwartu. - Warszawa : Wizarding World, 2021. - 1 gra (55 kart, 5 pionków postaci, 6 żetonów umiejętnośći szkolnych, 1 Księga Zasad, 5 trójwymiarowych kart czarów, 19 elementy klatki schodowej, 2 plansze do gry) : karton, tektura, papier, kolor ) ; w pudełku 40x27x4 cm + instrukcja (6, [1] strona : ilustracje ; 21cm).
Liczba graczy: 2-4.
Śledź ruchowe schody w grze taktycznej i dotrzyj do Wielkiej Sali w Hogwarcie jako pierwszy. Zmieniaj ułożenie schodów, aby poruszać się po planszy. Zwiedzaj Wielkie Schody, bierz udział w zajęciach i pędź do Wielkiej Sali! Strzeż się, gdyż w korytarzach czeka na Ciebie magiczne spotkanie... Bądź pierwszym, który dotrze do Wielkiej Sali zdobywając trzy szkolne umiejętności. Graj jako Harry, Ron, Hermiona, Draco lub Luna. Uważaj, każde schody obracają się w inną stronę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pchełki : zabawka zręcznościowa. - Chwaszczyno : Alexander, [2003]. - 1 pudełko (miseczka, 4 pchełki duże, 16 małych pchełek) : plastik, kolor ; w pudełku 2x9x9 cm + instrukcja.
Forma i typ
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej