Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(119)
Forma i typ
Książki
(26867)
Proza
(5375)
Czasopisma
(2231)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(664)
Komiksy i książki obrazkowe
(541)
Gry i zabawki
(119)
Poradniki i przewodniki
(335)
Publikacje popularnonaukowe
(312)
Publikacje dydaktyczne
(124)
Poezja
(110)
Audiobooki
(108)
Publikacje religijne
(63)
Publikacje naukowe
(61)
Publikacje informacyjne
(41)
Albumy i książki artystyczne
(32)
Dramat (rodzaj)
(22)
E-booki
(17)
Mapy
(14)
Legimi
(10)
Publikacje fachowe
(10)
Książka
(9)
Druki ulotne
(7)
Książki
(4)
Publikacje promocyjne
(4)
Filmy i seriale
(3)
IBUK Libra
(3)
Proza
(2)
Artykuły
(2)
Fotografie
(2)
Komiksy i powieści graficzne
(2)
Ksiązki
(2)
Książki obrazkowe
(2)
Muzyka
(2)
Publikacje dla niewidomych
(2)
Dramat
(1)
Ksiażki
(1)
Książki Proza
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystykaPublikacje popularnonaukowe
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Powieść
(1)
Praza
(1)
Rysunki
(1)
Rękopisy
(1)
książka
(1)
Dostępność
dostępne
(80)
wypożyczone
(28)
nieokreślona
(12)
Placówka
Wypożyczalnia Zawoja
(118)
Wypożyczalnia Filii Skawica
(1)
Wypożyczalnia Filia Wilczna
(1)
Autor
Blanchot Denis
(8)
Cottereau Jacques
(6)
Benedetti Toussaint
(5)
Gille-Naves Guillaume
(5)
Knizia Reiner (1957- )
(4)
Polouchine Igor (1969- )
(4)
Andreani Jean-Francois
(3)
Bauza Antoine (1978- )
(3)
Bukowski Adam
(3)
Cywińska Anna
(3)
Kortas Paulina
(3)
Kłos Joanna (grafik)
(3)
Socha Piotr
(3)
Andreani Jean-François
(2)
Astley Neville
(2)
Baker Mark (1959- )
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Cotterau Jacques
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Delval Julien
(2)
Galewska-Kustra Marta
(2)
Galewska-Kustra Marta. Autor
(2)
Goyke Sebastian
(2)
Kiesling Michael
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Matusik Krzysztof
(2)
Minor Marcin
(2)
Moon Alan R
(2)
Odorowicz Bartosz
(2)
Polouchine Igor
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Vogt Rolf (1967- )
(2)
Zdybel Jacek
(2)
Żabicka Monika
(2)
Alspach Ted
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
André Marc
(1)
Armstrong Timothy
(1)
Baranowski Marek (wydawca)
(1)
Barański Adam
(1)
Basley Andrew
(1)
Bauza Antoine
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bernon Guillaume
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bolik Tomasz
(1)
Borsuk Karol
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cardouat Marie
(1)
Chvátil Vladimír (1971- )
(1)
Clair John D
(1)
Coimbra António Manuel Correia
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Costano Eugeni
(1)
Cywińska Anna (ilustrator)
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Dawson Sam
(1)
Dupont Thomas
(1)
Elias Skaff
(1)
Fernández José Manuel
(1)
Flynn Randy
(1)
Franz Klemens (1979- )
(1)
Fryxelius Isaac
(1)
Fryxelius Jackob
(1)
GJ David
(1)
Gamrat Magda
(1)
Garfield Richard
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Gille-Naves Guilaume
(1)
Gorzkowska-Parnas Ewa
(1)
Gotthold Maximilian
(1)
Grandgirard Mélanie
(1)
Grzyb Katarzyna
(1)
Gęsiak Patryk
(1)
Hajek Nathan
(1)
Hebinger Etienne
(1)
Hegen Marvin
(1)
Holdinghaus Grace
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Jackson Steve
(1)
Jakimiec Aga
(1)
Jantner Janos
(1)
Jasionowski Maximilian
(1)
Jasińska Helena
(1)
Jezierski Sławomir
(1)
Joopen Peter-Paul
(1)
Jurzysta Krzysztof
(1)
Kieczmer-Kalisz Justyna
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kobbert Max J
(1)
Kopacz Mateusz
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kosch (gry planszowe)
(1)
Kramer Wolfgang
(1)
Krizan Vlado
(1)
Kubiak Wojciech
(1)
Kudahl Christian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(68)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(79)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(117)
Niemcy
(2)
Język
polski
(118)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(71)
Młodzież
(56)
6-8 lat
(36)
9-13 lat
(36)
Dorośli
(30)
14-17 lat
(23)
0-5 lat
(15)
18+
(1)
8 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura angielska
(1)
Temat
Harry Potter (postać fikcyjna)
(10)
Gry i zabawy umysłowe
(5)
Gry planszowe
(4)
Sen
(4)
Zabawa
(4)
Zwierzęta
(4)
Śledztwo i dochodzenie
(4)
Czarodzieje
(3)
Krainy i światy fikcyjne
(3)
Magia
(3)
Nauka
(3)
Detektywi amatorzy
(2)
Gry w karty
(2)
Kradzież
(2)
Las
(2)
Mowa
(2)
Pociągi
(2)
Potwory
(2)
Prywatni detektywi
(2)
Przedmioty magiczne
(2)
Starożytność
(2)
Trening umysłu
(2)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(2)
Barwy
(1)
Budownictwo
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cywilizacja
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Detekcja kłamstwa
(1)
Detektyw Pozytywka (postać fikcyjna)
(1)
Duchy
(1)
Dzień
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Edukacja domowa
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Film
(1)
Gimnastyka
(1)
Gra słów
(1)
Gry słowne
(1)
Gry w pudełkach
(1)
Historia starożytna
(1)
Imperium
(1)
Jadzia Pętelka (postać fikcyjna)
(1)
Kina
(1)
Korekcja mowy
(1)
Kraina Lodu (świat fikcyjny)
(1)
Labirynt
(1)
Lis
(1)
Logika
(1)
Logopedia dziecięca
(1)
Marvel Entertainment
(1)
Muzea
(1)
Napoje magiczne
(1)
Planowanie
(1)
Podejrzany
(1)
Poranek (pora dnia)
(1)
Portret pamięciowy
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Rodzina
(1)
Rolnictwo
(1)
Rowling, J. K. (1965- )
(1)
STEM
(1)
Scrabble
(1)
Strategia
(1)
Szachy
(1)
Szczepionki
(1)
Twarz
(1)
Wieczór (pora dnia)
(1)
Wiedza
(1)
Wikingowie
(1)
Wirusy
(1)
Wsie
(1)
Współdziałanie
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zaklęcia i czary
(1)
Zarządzanie
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Złodzieje
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: dzieło
Frozen (film)
(1)
Harry Potter
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Skandynawia
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(76)
Gry i zabawy umysłowe
(50)
Gry w karty
(20)
Gry i zabawy
(12)
Gry strategiczne
(6)
Gry edukacyjne
(5)
Plansze do gry
(4)
Broszura
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(3)
Książki dla małych dzieci
(3)
Gry i zabawy DBN
(2)
Karty do gry
(2)
Książka do kolorowania
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Gry towarzyskie
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książka-zabawka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(68)
Edukacja i pedagogika
(5)
119 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter. Walka z mrocznymi siłami / autorzy: Ted Alspach, Akihisa Okui ; ilustracje : Sam Dawson - Ravensburg : Ravensburg Verlag GmbH , 2023 - 1 pudełko (16 kart postaci, 16 znaczników postaci, instrukcja dla mistrza gry) : ilustracje ; w pudełku 5x11x13 cm. + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 12cm).
(Wizarding World)
Czas gry: ok. 10 minut.
Czy to śmierciożerca? A może wcale nie? Tu wszyscy są podejrzani! Po sukcesie gry "Wilkołaki. Pełnia księżyca" w tej edycji czeka na was 16 intrygujących postaci ze świata Harry'ego Pottera. Czy Czarownicom i Czarodziejom, którzy towarzyszą Harry'emu, Ronowi i Hermionie, uda się zdemaskować Śmierciożerców?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / autor: Marc André ; ilustracje: Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 pudełko (40 szt. znaczników (po 7 znaczników w kolorze zielonym, niebieskim, czerwonym, białym, czarnym i 5 znaczników w kolorze żółtym), 90 kart rozwoju, 10 płytek arystokratów) ; 28x22x7 cm. + instrukcja
Czas gry: 30 min.
Na pudełku: Gra Roku 2015.
Zostań jednym z największych handlarzy kamieniami szlachetnymi epoki renesansu. Stań na czele gildii kupieckiej i podejmuj strategiczne decyzje dotyczące inwestycji w nowe kopalnie, wysyłania statków do Nowego Świata oraz zatrudniania cenionych rzemieślników. Zbuduj ekonomiczne imperium i gość w swoich progach możnych patronów dysponujących nieprzebranymi wpływami i środkami. Wszystko po to, aby zyskać chwałę i prestiż.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10024141 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Osadnicy : Podziemne imperium / autor gry: Tim Armstrong ; ilustracje Hanna Kuik. - Knurów : Portal Games, © 2023. - 1 pudełko (136 kart kopalni, 18 kart wydarzeń, 60 żetonów monet, 60 znaczników punktów, 44 żetony maszynerii, 24 żetony zawalenia, 40 znaczników wózków, 5 znaczników postępu, 5 plansz powierzchni, 3 dwustronne plansze postępu) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja ([24] strony : ilustracje kolorowe ; 17 cm).
Czas gry: 15-25 minut.
Podziemne Imperium to gra karciana dla 1-5 graczy z budowaniem karcianego silniczka. Autorem gry jest Tim Armstrong (Arkana Magii, Orbis). Rozbudowuj swoją kopalnię, korzystaj ze zdolności sześciu frakcji, awansuj na torze technologii i... pokonaj przeciwników na punkty! W Podziemnym Imperium gracze budują swoje kopalnie. Zaczynają od zagrania karty tuż pod planszetki z powierzchnią, a kolejne karty rozbudowują kopalnię wszerz i w głąb. Każda nowa karta w kopalni aktywuje sama siebie i karty ponad nią, odpalając całą reakcję łańcuchową akcji. Kombosy i powiązania zmieniają się w zależności od tego, gdzie dołożysz nową kartę. Podczas rozbudowy kopalń gracze awansują na planszach Postępu. Trzy takie plansze dobiera się losowo przed startem gry. Każda z nich wnosi do gry inny rys strategiczny. Warto awansować na torach Postępu! Czekają na nich bonusy, które pomagają rozwinąć kopalnię, aktywować powiązania między kartami, wykręcić jeszcze lepsze kombosy, albo zdobyć dodatkowe punkty zwycięstwa [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Peppa Pig)
(Wyzwania dla Malucha)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Na podstawie serialu telewizyjnego "Świnka Peppa".
Seria książek "Wyzwania dla Malucha" to nauka przez zabawę. Poznaj litery i naucz się alfabetu ze świnką Peppą! Chrum, chrum!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / autor Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Bruksela: Repos Production, 2010. - Pudełko (7 plansz Cudów, 148 kart, 48 żetonów konfliktów, 78 monet, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań) : tektura, papier, kolor ; w pudełku 29x29x8 cm + instrukcja (8 stron. : ilustracje ; 28 cm).
Gra dla 3-7 graczy
Czas rozgrywki: 30 min.
Czas gry: 30 minut
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego! Zadbaj o rozwój militarny, naukowy, kulturowy i ekonomiczny swojej cywilizacji. Czy cud, który wzniesiesz, okryje Cię nieprzemijającą chwałą? Dynamiczna, pozbawiona przestojów rozgrywka i świetny balans bez względu na liczbę graczy to gwarancja udanej zabawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Architekci 7 Cudów Świata / Antoine Bauza ; ilustracje Etienne Hebinger. - Bruksela ; Gdańsk : Repos Production, Wydawnictwo Rebel ; copyright 2021. - 1 gra (235 kart o 8 różnych rewersach, 7 pięcioczęściowych Cudów, 7 stojaczków na karty, 8 pojemników na komponenty, 15 żetonów Postępu, 6 znaczników Konfliktów, 28 żetonów Zwycięstwa, 1 znacznik Kota wraz z podstawką) : ilustracje ; w pudełku o wymiarach 23 x 30 x 9 cm. + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 28,5 cm).
Czas gry: ok. 25 minut.
Ponad 30 nagród na całym świecie. Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują siedem kart z konkretnej talii. Wybierają jedną z kart, a pozostałe przekazują sąsiednim graczom. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Każdy z graczy wybiera następną kartę z talii którą wcześniej przekazali i proces zaczyna się od nowa, dopóki każdy z graczy nie odkryje po sześć kart z danego wieku. Po upływie trzech wieków gra się kończy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy / autor Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2009. - 1 pudełko (20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 2 żetony łowców doskonałych, 3 częście potwora Zębogona, szafa) : ilustracje ; 19x19x4 cm. + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Czas gry 10 min.
Nie możesz zasnąć? Potwory czają się pod łóżkiem? Wykaż się doskonałą pamięcią i pogoń je wszystkie do szafy! Zagraj sam, z przyjaciółmi, bądź zwołaj domowników i wspólnie pokonajcie nocne straszydła! "Potwory do Szafy" zalecane są na dobranoc nawet dla najmłodszych graczy (proste zasady sprawiają, że już 3-letnie dzieci wiedzą gdzie jest miejsce nocnych koszmarów."Potwory do Szafy" to krótka gra dla 1 do 6 osób z wariantami kooperacji lub rywalizacji. By rozpocząć, pudełko-szafę wraz z trzyczęściowe ciało Zębogona (tą samą stroną), umieszczamy gdzieś na boczku. Na środku kładziemy potasowaną talię kart Śpiących Dzieci, a żetony zabawek rozkładamy wokół stosu kart rewersami do góry. Wierzchnią kartę Śpiących Dzieci dociągamy i odwracamy na drugą stronę. Kryje się na niej potwór, który w lewym dolnym rogu ma narysowany symbol zabawki- tego przedmiotu będziemy potrzebować by odesłać go do szafy. Gracz w swojej turze odkrywa jeden z żetonów zabawek, porównuje z kartą potwora i jeśli są to te same symbole potwór zostaje odesłany do pudełka-szafy. Jeśli nie, należy przewrócić jedną część Zębogona na drugą stronę i próbę podejmuje kolejny uczestnik. Niezależnie od tego czy potwora udało się odesłać czy nie, żeton zabawki ląduje z powrotem zakryty na swoim miejscu. Zapamiętaj jego położenie, może się przydać następnym razem! Gdy cały Zębogon przewrócony zostanie na drugą stronę (po trzeciej rundzie), należy odkryć kolejnego potwora. Gracze wygrywają grę, gdy wszystkie nocne koszmary wylądują w pudełku.Świetna zabawa dla całej rodziny! Piękne wykonane ilustracje, niespotykany pomysł z pudełkiem-szafą i proste zasady zapewniają miłe, wspólnie spędzone chwile nie tylko w wieczornych porach czy bezsennych nocach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania Harry Potter / Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin i Olivier Mercier - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (90 kart, 6 układanek z herbem Hogwartu) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 5x14x14 cm + instrukcja (1 karta złożona : ilustracje ; 13x25cm).
Czas gry: 15 min.
Wytężcie umysł w znakomitej grze, która sprawdzi Wasze rozumowanie, pamięć i szybkość! Myślicie, że jesteście bystrzejsi od swoich znajomych? Podejmijcie się 8 różnych testów, które rozwiną funkcje Waszych mózgów. Przygotujcie się na pojedynek na zaklęcia, wypatrywanie unikalnych patronusów, wyścig o znicz, magiczny krąg i wiele innych zadań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : chrono / Denis Blanchot, Jacques Cottereau. - Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 pudełko (pudełko z 55 kartami, dobble chrono nieznane warianty, ołówek, czasomierz) : ilustracje ; 27x18x8 cm.
2 warianty solo + 3 warianty towarzyskie.
Czas gry: 30 minut.
Szybkość, spostrzegawczość. W Doddle 2 karty łączy zawsze tylko 1 symbol. Znajdź go i wygraj, zanim zrobią to Twoi przeciwnicy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Kids / Denis Blanchot, Jacques Cottereau, Guillaume Gille-Naves, Igor Polouchine. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko (30 kart) : metal, papier, karton, kolor ; w pudełku 9,5x9,5x4,5 cm + instrukcja (14 stron : ilustracje kolorowe).
Liczba graczy : 2-5 osób, wiek 4+.
Czas gry : 10 min.
Dobble Kids to wspaniała gra dla dzieci, dostosowana do tego, by najmłodsi grali samodzielnie, ale też na tyle elastyczna w swych zasadach, żeby dorośli mogli bez problemów dołączyć się do zabawy i mieć trudności z wygraniem z dziećmi! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej symbolu, który łączy dwie karty. Symbol zawsze jest tylko jeden, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić, bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Miejsce i data wydania na podstawie informacji na stronie wydawcy.
Zabierz Elsę, Annę, Kristoffa, Olafa i Svena gdzie tylko zechcesz i baw się, szukając par w popularnej grze imprezowej! Podczas zabawy gracze będą doskonalili swoją spostrzegawczość i refleks w towarzystwie postaci znanych z Krainy Lodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra dla 2-8 osób. Wiek graczy 6+. Czas rozgrywki 15 min.
Szukaj par wśród superbohaterów i ich atrybutów! Zabierz Hulka, Lokiego i Ant-Mana gdzie tylko zechcesz i baw się, szukając par w popularnej grze towarzyskiej! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny obrazek, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie karty zawsze łączą się dokładnie jednym symbolem! W Dobble Marvel Emoji można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw grafik związanych ze światem superbohaterów Marvela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: ok. 15 min.
Szukaj par wśród Minionków! Bob, Dave, Stuart, Kevin i inne Minionki nadciągają! Te psotliwe, żółte stworki chętnie pomagają swoim właścicielom, a teraz zawitały na karty Dobble, by cieszyć najmłodszych i zachęcać ich do rozwijania refleksu i spostrzegawczości. Na 55 charakterystycznych, okrągłych kartach znajdziemy zarówno same Minionki, jak i najważniejszych bohaterów znanych z filmów z nimi takich jak Gru, Lucy, Margo czy Agnes. Czy uda Ci się wypatrzyć identyczne obrazki zanim zrobią to przeciwnicy? Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Czas gry: 15 min.
W grze Dobble Pixar na 2 dowolnych kartach zawsze znajduje się tylko 1 wspólny symbol. Znajdź go, zanim zrobią to inni! 30 kart, 5 szybkich gier imprezowych dla od 2 do 8 graczy w wieku od 6 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Czas gry: 15 min.
W grze Dobble Zwierzaki na 2 dowolnych kartach zawsze znajduje się tylko 1 wspólny symbol. Znajdź go, zanim zrobią to inni! 55 kart, 5 szybkich gier imprezowych dla od 2 do 8 graczy w wieku od 6 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble HP / twórcy: Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, © 2020. - 1 okrągłe pudełko (55 kart,) ; 10x5 cm. + instrukcja.
Czas rozgrywki 15 min.
Dobble Harry Potter to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku! Łączy kultowy świat magii i czarodziejstwa wraz z jedną z najpopularniejszych gier rodzinnych w Polsce. Gracze próbują dostrzec między dwiema kartami parę identycznych symboli; ten który znajdzie je pierwszy - zdobywa punkt! W tej wersji Dobble znajdziesz stylizowane wizerunki z kultowego świata wykreowanego przez J.K. Rowling: Harry'ego Pottera, Hermionę Granger, Rona Weasleya, a także różdżki, stworzenia, herby Hogwartu i wiele innych. Dasz radę odnaleźć je wszystkie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany zamek : gra na kodowanie / redakcja i pomysł gry Hubert Bobrowski ; ilustracje Justyna Hołubowska-Chrząszczak. - Warszawa : Edgard, 2020. - 1 pudełko (plansza, 28 żetonów ze skarbami, 4 żetony z czarodziejem i duchem (2 są zapasowe), 35 kart) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 21 cm).
(Kapitan Nauka)
Na opakowaniu: kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, koncentracja.
Czas gry: 15-20 min.
"Zakodowany zamek" to gra, która uczy nie tylko programowania, ale i współpracy. Dzieci wspólnie układają odpowiednie sekwencje kart, które poprowadzą czarodzieja do ukrytych skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży. Uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów oraz algorytmów, a także planowania i logicznego myślenia [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stwory z obory / Tomasz Bolik. - Podłęże : Muduko, [2022]. - 1 pudełko (10 kart postaci, 18 kart Targowiska, 43 karty Wioski, 37 kart Gościńca, 1 karta zagrywki, 1 karta pomocnicza, specjalna kostka do gry, 24 żetony zdrowia, 36 żetonów sławy, 6 żetonów zwycięstwa, 42 żetony miedziaków) : pudełko kartonowe, 21x14x4 cm. + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 19 cm).
Czas gry 30 min.
Gra karciana w klimatach „wiejskiego fantasy”. Gracze wcielają się w żądnych sławy wieśniaków, którzy muszą ubić czyhające na życia osadników potwory. Nie każdy wieśniak jest w stanie pokonać potwora, dlatego nierzadko trzeba będzie korzystać z podstępu. Dynamiczna, akceptowalnie losowa, przezabawna gra karciana naładowana negatywną interakcją i klimatem słowiańskim. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super Farmer Big Box / autor: Karol Borsuk ; ilustracje: Piotr Socha - Warszawa : Granna, 2022. - 1 pudełko (4 plastikowe małe psy, 2 plastikowe duże psy, 120 żetonów z obrazkami zwierząt (60 królików, 24 owce, 20 świń, 12 krów, 4 konie), 2 dwunastościenne kostki, 4 zagrody, figurka borsuka, figurka kozy, 16 żetonów bociana, plansza bociana ze wskazówką : karton, plastik, tektura, ilustracje, wielokolorowy ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja ([12] stron : ilustracje ; 22 cm).
Czas gry: ok. 30 minut.
Superfarmer big box to najnowsze wydanie superfarmera stworzone specjalnie na 25 rocznicę sprzedaży gry w Polsce. Pudełko w nowej jubileuszowej szacie graficznej zawiera wszystkie obecnie wydane dodatki wraz ze zmienionymi planszami gracza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer de luxe / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, 2023. - 1 pudełko (4 plansze, 2 kostki, 120 kartoników z obrazkami zwierząt: 60 królików, 24 owce, 20 świń, 12 krów, 4 konie, 4 plastikowe małe psy, 2 plastikowe duże psy, instrukcja : karton, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja
Czas gry: 30 minut.
Szukasz atrakcyjnej gry dla całej rodziny? Koniecznie sięgnij po “Superfarmer De Lux” od Wydawnictwa Granna. To świetna gra planszowa przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku 7+. Nie jest to jednak taka zwykła planszówka, ale gra ekonomiczna. Co to oznacza? Że podczas rozgrywki pomaga rozwinąć bardzo przydatne umiejętności jak liczenie, planowanie, przewidywanie i kalkulowanie ryzyka. Oprócz walorów edukacyjnych daje również sporo frajdy podczas wspólnego spędzania czasu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zawoja
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej